رضا نائینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: برای حضور در رقابت های آسیایی بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتند و با سپری شدن اردوی 10 روزه در بندرگناوه با آمادگی کامل به تایلند اعزام خواهیم شد.
وی یادآورشد: کاروان اعزامی از ایران درقالب 2 تیم در دو رقابت تور آسیا و اقیانوسیه و قهرمانی آسیا که با حضور 32 تیم از 16 کشور در تایلند برگزار خواهد شد شرکت می کند.
نائینی گفت: رقابت های تور آسیا و اقیانویسه به مدت 3 روز برگزار و بعداز 2 روز استراحت رقابت های قهرمانی آسیا شروع می شود.
وی اظهارکرد: مدت 18 سال است که از برگزاری رقابت های آسیایی در کشور تایلند می گذرد و این دوره از اهمیت خاصی برای کشورهای شرکت کننده برخوردار است.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی افزود: رقیبان اصلی ایران در این دوره تایلند، استرالیا، نیوزیلند، اندونزی، ژاپن و قزاقستان است .
وی ادامه داد: تیم ایران در تور جهانی کیش که باحضور تیم های طراز اول دنیا برگزارشد، باوجود بدست نیاوردن رتبه خوب ظاهر شد.
نائینی از شرایط ایجادشده و فراهم شدن امکانات اردویی در بندرگناوه و زحماتی که رئیسان هیات والیبال این شهرستان و کمیته والیبال ساحلی استان بوشهر متقبل شدند، تقدیر کرد و گفت: این اردو بمدت 10 روز دراین بندر برگزار و پس از اتمام برای حضور دررقابت های آسیایی تایلند که در نیمه دوم فروردین برگزار خواهدشد، اعزام می شویم.
وی یادآورشد: قبل از برپایی این اردو در جزیره کیش نیز اردوی بدنسازی با حضور 3 تیم برگزار شد.
اردوی تیم ملی والیبال ساحلی از روز دوشنبه جاری در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر آغاز شد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.