به گزارش ایرنا، محمد بهاروند در در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوه عنوان کرد: مجموع اعتبار سال جاری شهرستان بالغ بر 450 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد 68 درصدی داشته است.
وی اعتبار سال گذشته این شهرستان را 270 میلیارد ریال عنوان کرد.
فرماندار ساوه گفت: شهرستان ساوه دومین شهر پرجمعیت و صنعتی استان مرکزی است که به واسطه استقرار بزرگترین شهرک صنعتی کشور (شهرک صنعتی کاوه) در این شهرستان مزیت های صنعتی بسیاری را در خود جای داده است که این امر می تواند رونق صنعتی این شهرستان را بیش از هر زمان دیگر ممکن کند.
بهاروند بیان کرد: وجود بیش از 500 واحد صنعتی کوچک و متوسط در شهرک صنعتی کاوه، نزدیکی به پایتخت و در اختیار داشتن بازار تهران، مزیت های کشاورزی این شهرستان از جمله انار و پسته امکان سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را در این شهرستان میسر کرده است و می توان چشم انداز اقتصادی موفقی را برای این منطقه متصور بود و افزایش اعتبار شهرستان نیز در ارتقای شاخص ها و مزیت های اقتصادی نیز نقش موثری دارد و باید از ظرفیت ایجاد شده بهره کافی برده شود.
شهرستان ساوه با جمعیت بیش از 283 هزار نفر در 120 به عنوان دومین شهرستان صنعتی استان مرکزی در 120 کیلومتری اراک واقع شده است.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.