به گزارش خبرآنلاین ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان درسال جاری ضمن انتقاد از کارشکنی برخی از مدیران دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم با بیان این مطلب گفت : مدیران باید پذیرای ارباب رجوع باشند و روزی را برای ملاقات عمومی در نظر بگیرند، اما در عمل به نظر می‌رسد به این نحو نیست. مواردی پیش آمده که سرمایه‌گذار برای مذاکره با مدیر دستگاه اقدام کرده اما موفق به دیدار با مدیر نشده است.
شکرالله حسن بیگی تصریح کرد : با وجود تذکر مدیریت ارشد استان به دستگاه های اجرایی، برخی ها در اتاقشان به روی مردم بسته است و بر اساس گزارش های رسیده تعدادی از شهروندان و سرمایه گذران پس از مراجعات مکرر همچنان موفق به ملاقات با مدیر مربوط نشده اند.
حسن بیگی با بیان این که شماری از مصوبات پیشین ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان به رغم این که از سوی مدیران به عنوان تعهد برای اجرا پذیرفته و سپس مصوب شده همچنان اجرایی نشده مانده است متذکر شد : علت عدم اجرای مدیران به تعهداتشان باید با فوریت مشخص شود و در صورت مشاهده قصور با متخلفان برخورد قانونی می شود.
وی خاطر نشان کرد :در رابطه با مصوبات جلسه باید مدیران پیگیر اجرایی شدن مصوبه‌ها باشند. بخشی از مصوبات نیز مربوط به پرداخت تسهیلات است که هنوز اجرا نشده و موضوع باید از طریق بانک‌ها پیگیری شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی حضور مدیران را در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی لازم دانست و متذکر شد : در نشست های استانی که با حضور استاندار برگزار می شود، باید مدیران خودشان در جلسه حضور پیدا کنند و از فرستادن معاون و یا کارشناسان دستگاه پرهیز کنند.
حسن‌بیگی با اشاره به اینکه دو ماه تا زمان تشکیل دولت دوازدهم فرصت باقی است، عنوان کرد: باید برنامه‌های دولت یازدهم در این مدت به جد پیگیری و تعیین تکلیف شود. در جلسه‌های ستاد اقتصاد مقامتی به ریاست استاندار اگرمدیران دستگاه‌ها کار مهمی است که توجیه پذیر می باشد و نمی‌توانند شرکت کنند به صورت کتبی موضوع باید به استانداری اعلام شود.
وی با بیان این که عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی با دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد تصریح کرد : این قانون است که مدیر ارشد اجرایی استان می تواند در صورت اثبات ناکارآمدی از اختیارات قانونی خود برای عزل مدیر متخلف و معرفی سرپرست و یا معرفی مدیر متخلف به مرکز استفاده کند .
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به مواردی که مدیران به دلیل ناآشنایی با وظایفشان در اجرای امور سنگ اندازی می کنند گفت : برخی از مدیران تسلط کافی به امور ندارند ؛ در مواردی دستور پیگیری و رسیدگی برای طرح داده می‌شود، اما کارشناس موبوطه موضوع را رسیدگی و پیگیری نمی‌کند. مدیران باید این موضوعات و نامه‌های ویژه را پیگیری ویژه کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام لازم انجام شود.
حسن بیگی خاطرنشان کرد : تحقق شعار سال تاکید رهبر نظام است و باید کار ویژه برای اجرای آن انجام شود ، اینکه مدیران تا ساعت دو بعدازظهر جوابگو باشند و عصرها کار را تعطیل کنند و پاسخ تلفن ها را در هنگامی که با آنها کار داریم هم ندهند نمی‌تواند به تحقق برنامه‌ها کمک کند .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 692573
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.