به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم کلنگ زنی این طرح با بیان اینکه سبزدشت از مناطق مستعد برای پیشرفت و توسعه در شهرستان بافق به شمار می رود اظهار داشت : با توجه به همجوار بودن این منطقه با استان کرمان عملیات گازرسانی به دهستان سبزدشت از استان همجوار به طول بالغ بر 60 کیلومتر اجرایی شده است.
محمد علی طالبی با اشاره به همکاری شرکت گاز استان یزد و کرمان در این طرح گفت: تامین گاز به عنوان یک زیرساخت مهم توسعه و پیشرفت منطقه سبزدشت محسوب می شود و زمینه را برای ماندگاری جمعیت و توسعه سایر بخش های اقتصادی این منطقه مانند راه اندازی واحد های تولیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق صنعت گردشگری، توسعه صنعت و معدن فراهم خواهد کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بر همت مردم این منطقه و حمایت جدی مسئولان در اجرای سریع طرح گاز رسانی به این دهستان تاکید و ابراز امیدواری کرد:با بهره برداری از این طرح مهم شاهد پیشرفت هر چه بهتر منطقه سبزدشت بافق طی سالهای آینده باشیم .
فرماندار بافق هم در این آئین گفت: با اجرای طرح گازرسانی به دهستان سبزدشت توسعه این منطقه شتاب بیشتری می گیرد.
محمد زاده رحمانی افزود: علاوه بر آنکه منطقه سبزدشت کانون تولید است در بحث گردشگری نیز فعالیت خوبی را آغاز کرده است.
وی گازرسانی به سبزدشت را نقطه عطفی برای توسعه این منطقه دانست و تصریح کرد: ضمن اینکه جمعیت خانوارهایی این منطقه روز بروز در حال افزایش است با بهره مندی از نعمت گاز بسترخوبی برای راه اندازی کارگاههای زود بازده اقتصادی فراهم می شود.
فرماندار بافق خاطرنشان کرد:در فاز اول و ظرف حداکثر یک سال، به ٢٢ روستای منطقه سبزدشت گازرسانی انجام می شود.
دهستان سبزدشت مشتمل بر 22 روستا و آبادی به هم پیوسته و دهها روستای پراکنده و جمعیتی افزون بر سه هزار و 500 نفر مقیم و بیش از پنجهزار نفر فصلی یکی از سه دهستان شهرستان بافق محسوب می شود.
بساب مرکز این دهستان با 200 خانوار جمعیت در فاصله 105 کیلومتری شهر بافق قرار دارد.
بافق با 50 هزارنفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد واقع شده است.
7543 / 6197خبر نگار : عسکری** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.