به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی  احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری امسال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز در شهرستان نیر برخوردار خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که بهره‌مندی از نعمت گاز حق طبیعی عموم مردم است، افزود: امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد بهبود وضعیت گازرسانی در منطقه باشیم و به تمامی اهداف خود در رابطه با بهره‌مندی تمامی افراد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز دست یابیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مسئولین مربوطه هستیم.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به تردد در محور نیر - سراب بیان کرد: شهرستان نیر در سال جدید یکی از پرترددترین محورهای استان بوده و طبق آمار به دست آمده مشخص شده است که به تعداد 211 هزار تردد در این محور انجام شده که این موضوع گواه از معرفی مطلوب این شهرستان به همگان است.

احمدی با اشاره به اجرای طرح نوروزی در شهرستان نیر بیان کرد: در ایام نوروز به تعداد دو هزار و 286 نفر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافتند و تمام تلاش ما در این مدت ارائه خدمات مطلوب به این قشر بود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی مربوطه و مسئولین شهرستانی بتوانیم از قابلیتها و ظرفیتهای این شهرستان به نحو احسن استفاده کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610840
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.