به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز جمعه در حاشیه آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: درایت و هوشمندی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس امروز در همه جهان متجلی شده و مسلمانان می دانند که تنها با وحدت می توانند بر دشمنان و ستمگران پیروز شوند.
وی ادامه داد: روز جهانی قدس عرصه جوشش اراده جامعه بین‌الملل علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای رژیم اشغالگر قدس در پیشگاه ملت‌های مسلمان است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی بیان کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته مردم مسلمان جهان و ملت حماسه آفرین ایران به خصوص مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی در روز جهانی قدس وحدت و انسجام ملی، حمایت از امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را فریاد زدند.
وی در ادامه سخنان خود حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه را گامی اساسی در راستای اقتدار دفاعی ایران اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلامی باید بدانند که منطقه خاورمیانه تحت فرماندهی جمهوری اسلامی ایران است و آنها اجازه دست درازی و دخالت به امور ملت های منطقه را ندارند.
زمانی قمی تاکید کرد: توانمندی های نیروهای مسلح برگ برنده نظام اسلامی است و با وجود این نیروهای توانمند و با تقوا هیچ کس اجازه تجاوز به خاک ایران و اسلام را به خود نمی دهد.
زمانی قمی ادامه داد: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و سنت حسنه اسلام دفاع از حق مظلوم است و اهمیت روز قدس در این است که ملت انقلابی ایران اسلامی بر ستاندن حق مظلوم از ظالم پافشاری می کند.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: ادعای برخی از کشورها برای مبارزه با داعش مضحک است و مقابله با این جریان تروریستی در سراسر جهان در واقع کمک به حفظ جان دیگر انسانهاست.
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس نماید وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است و تنها از این راه می توان رژیم اشغالگر اسراییل را از سرزمین مسلمانان بیرون کرد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل با عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.