حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به حضرت حق، مبارزه با نفس و شکست استکبار درون و بیرون و فصل زیبای همدلی و وحدت مسلمانان در پرتو ضیافت الهی، به روزهای پایانی خود نزدیک شده و دیگر بار طنین نوای حضرت امام خمینی(ره) به گوش می‌رسد که فرمود؛ 'روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است'.
وی بیان کرد: ملت قهرمان ایران که در 38 سال گذشته در مسیر تحقق آرمان‌ ها و ارزش ‌های اسلامی زیر سایه رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری گذر کرده است، امروز به ‌عنوان ساکنین ام القرای جهان اسلام، الگو و اسوه تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شناخته می‌شود و در وضعیت حساس و سرنوشت‌ساز منطقه در خط مقدم پیشرفت، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی قرار دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این روزها و در شرایطی که تفکر تکفیری با حمایت مادی و معنوی حکومت‌های مرتجع و قبیله‌ای منطقه و در پوشش گروه‌های تروریستی مانند داعش، القاعده، النصره به‌عنوان زاده‌های شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی، درصدد نابودی تفکر اسلام ناب و گسترش اسلام آمریکایی می‌باشد، حضور، ایستادگی و همدلی ملت ایران و نیروهای مسلح غیور سیلی محکمی بر آنان وارد می ‌آورد.
حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: با توجه به وقایع اخیر در منطقه ضروری است همه مسلمانان بار دیگر همدل و متحد با یکدیگر برای مسأله اول جهان اسلام یعنی رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وی افزود: ایستادگی ملت ایران و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دادخواهی نسبت به آزادی قدس موجب دلگرمی گروه‎ های مختلف آزادی‌ خواه در سراسر جهان و تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: من در جوار مضجع شریف رضوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان غیور و سرافراز سراسر عالم در ماه ضیافت الله، در جهت اجرای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی از عموم آزادی خواهان جهان به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز درجای جای کره خاکی دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وی افزود: بی تردید آنان با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر اوج اقتدار و همگرایی آزادی خواهان جهان و به‌ویژه امت اسلامی را به نمایش می گذارند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم می کنند.
6012/7489 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.