حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دفاع از مردم مظلوم فلسطین اولویت نخست جهان اسلام و عاملی برای وحدت بین مسلمانان است و نباید از آن غفلت کرد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس تلاش دشمن برای فراموش شدن فلسطین را خنثی می کند ، اظهار داشت : ظهور داعش و حمایت غرب از گروههای تکفیری و تروریستی در منطقه با هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و غفلت از ملت فلسطین صورت گرفته و باید تلاش کنیم تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشود.
پور اکبر خاطرنشان کرد : راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) موجب عینیت یافتن ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان شده است.
وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را ارتقاء دهنده امنیت داخلی کشور دانست و تاکید کرد : حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس عزم و اراده مسلمانان در مبارزه با استکبار و ایادی وابسته به آن را راسخ تر می کند و سبب تقویت قدرت جبهه مقاومت در مبارزه با عناصر تکفیری و تروریستی می شود.
به گفته امام جمعه تنکابن، اگر کشورهای اسلامی دست از مبارزه با رژیم صهیونیستی بردارند این رژیم گستاخ تر شده و علاوه بر فلسطین به سرزمین های دیگر جهان اسلام نیز تجاوز خواهد کرد.
وی از دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان خواست تا برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر این آیین اهتمام بیشتری داشته باشند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با تدبیر و دور اندیشی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و این روز بهانه ای شد تا جهان اسلام ، شیعه و سنی زیر پرچم اسلام جمع شوند و مساله فلسطین به عنوان یک وجه مشترک بین مذاهب اسلامی مطرح شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.