محمدابراهیم رضایی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد قمربنی هاشم خمین، در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز روزی تاریخ ساز است که مردم بی شک می توانند حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب ایران رقم بزنند.
وی ادامه داد: مردم زمان شناس، بیدار و آگاه ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رای به دنیا نشان دادند که همچنان به آرمان های امام خمینی (ره) وفادار هستند.
رضایی با ابراز رضایت از حضور مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای اظهار کرد: هر برگ رای از انقلاب و نظام اسلامی صیانت می کند.
وی گفت: رسانه های بیگانه به خاطر کینه و دشمنی که نسبت به انقلاب اسلامی دارند، این شکوه و حماسه را منعکس نخواهند کرد و در بیان واقعیات صحنه های زیبای امروز کوتاهی می کنند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت خاطرنشان کرد: حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس رای و نظر مردم برای دنیا غیرقابل باور است.
وی گفت: امروز هر کس که نسبت به نظام اسلامی، خون شهدا، تقویت امنیت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی احساس تعلق می کند، در پای صندوقهای رای حاضر شده است.
وی بیان کرد: ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه زادگاه معمار کبیر انقلاب به خوبی درک می کنند، حضورشان در پای صندوق ها مهم و اثرگذار است و انتخاب آگاهانه اقتدار و امنیت کشور را تضمین می کند.
وی اظهارکرد: امید است در انتخابات شوراها، افرادی متعهد ، دلسوز و با کفایت انتخاب شوند که بتوانند نقش اثربخشی در اداره شهر و روستا ایفا کنند و در ریاست جمهوری نیز فردی اصلح، توانمند و انقلابی انتخاب شود.
رضایی خاطرنشان کرد: به یاری خدا پس از پایان انتخابات، دوران همدلی، اتحاد و انسجام و آبادانی کشور در مسیر رشد و تعالی استمرار یابد.
636 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان با یکدیگر برای تصاحب 323 کرسی شورا در شهر و روستا رقابت می کنند.
63 داوطلب در شهر خمین، 9 داوطلب در شهر قورجی باشی، 381 داوطلب در بخش مرکزی و 184 داوطلب نیز در بخش کمره نامزد انتخاباتی شدند.
در مجموع تعداد 12 نفردر شهر شامل خمین هفت نفر و شهر قورچی باشی پنج نفرو 311 نفر روستایی منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت در 2 شهر ،2 بخش و هفت دهستان دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.