سیدسعید حسینی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در ایران، سیلی محکم بر صورت یاوه گویان است و در 29 اردیبهشت جاری، مردم این سرزمین نشان خواهند داد که حامی انقلاب، نظام و ولایت و همچنین رهرو راه شهدا و امام شهدا هستند.
وی اظهار کرد: در این روز تاریخی و ماندگار، همه جهان قدرت انقلاب و نظام را به عینه خواهند دید و این حضور حماسی به حتم مایه سرمشاری دشمنان خواهد شد.
حسینی افزود: مردم متدین، مومن و انقلابی ایران در این روز مهم و سرنوشت ساز بر وظیفه و تکلیف ملی و شرعی خود عمل خواهند کرد و از این آزمون که جهان نظاره گر آن خواهد بود سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.
وی ادامه داد: مردم غیور و انقلابی و همیشه در صحنه زنجان نیز همگام با دیگر ملت ایران، در 29 اردیبهشت 96، حماسه جاوید و ماندگار دیگری را خلق خواهند کرد تا استکبار جهانی و حامیانشان بدانند که این ملت چنین فرصت طلایی را به هیچ قیمتی از دست ندادند.
حسینی افزود: ایام تبلیغات انتخابات نامزدها و طرفداران آنان با آرامش هرچه بهتر تمام شد و حال به این فکر می کنند که به چه کسی رای بدهند و به حتم با رای آگاهانه خود این روز تعیین کننده را که دشمنان نیز به آن چشم امید دوخته اند با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.
وی تصریح کرد: هرکسی که روی کار می آید باید به فکر رفع مشکلات و مسایل مردم و کشور و همچنین دغدغه جوانان که اشتغال، ازدواج و مسکن است، باشد و گام های جدی در عرصه اقتصاد و تولید بیشتر گام بردارد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.