محمود زمانی قمی در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است، عنوان کرد: انتخابات به عنوان عالی ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و برگزاری متناوب، منظم و ادواری آن یکی از نشانه های بارز مشارکت سیاسی و مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در آستانه انتخابی دیگر برای تامین عزت، امنیت و استقلال خود قرار گرفته تا بار دیگر نماد مردم سالاری دینی را با شکوه هر چه بیشتر در برابر چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند و مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جای گذارند.
بیانیه می افزاید: بی شک مهمترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور و خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمنان است و مردم ایران اسلامی برای حضور خود در این تکلیف بزرگ و مهم بار دیگر گام مستحکمی را برای پیشرفت توسعه و اعتلای کشور برخواهند داشت.
در ادامه بیانیه آمده است: انتخابات نماد مشارکت مردم برای تصمیم گیری در تمام شئون اداره کشور است و مردم این سرزمین با حضور خود در پای صندوق های رای امنیت، اقتدار، آرامش، قوام، توسعه و پیشرفت را که در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدای گرانقدر و ایثارگران محقق شده و با پشتوانه مردمی، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش خدمتمگزاران به نظام ادامه یافته است، تضمین خواهند کرد و این مسیر روشن و نورانی را با افتخار ادامه خواهند داد.
29 اردیبهشت ماه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.