آیت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر اهمیت شرکت مردم در انتخابات، به تاثیرات مهم داخلی و خارجی این مسئله اشاره کرد و افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای نشانه اوج همبستگی، عزت و وحدت ملی است که همین مسئله خود بزرگترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه به تاثیرات خارجی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: این حضور پیام مهمی را به دنیا مخابره خواهد کرد بدین معنی که مردم با شرکت خود در انتخابات به همه دشمنان و بدخواهان نظام می گویند که ما پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و تا پای جان از استقلال کشور و دستاوردهای ارزشمند آن دفاع خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، انتخابات را روز جشن ملی مردم ایران دانست و افزود: این رویداد بزرگ در واقع یک حماسه بزرگ مردمی است که از بلوغ فکری و بینش عمیق فکری مردم ایران حکایت دارد.
آیت الله میرعمادی مسئله انتخاب فرد اصلح را مهمترین موضوع در بحث انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم ما باید در انتخاب خود نهایت دقت را بکار گیرند چرا که مسائل مهم کشور نظیر اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی و مسئله رشد اقتصادی با انتخاب فرد اصلح رابطه تنگاتنگی دارد.
وی به مسئله انتخاب فرد اصلح در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص این مهم نیز مردم باید دفت کافی را داشته باشند و همواره به یاد داشته باشند که سنت الهی بر این مسئله تعلق گرفته که هر کس با انتخاب درست به رشد و تعالی خواهد رسید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت سال جاری بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.