حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای، افزود: اکثر جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهندکه آینده سازان این مرز و بوم هستند و حضور حداکثری آن ها در انتخابات موجب توسعه و پیشرفت ایران خواهد شد.
وی اظهارداشت : جوانان با شرکت در این رویداد سیاسی ، سرنوشت کشورشان را خودشان رقم خواهند زد و همچنین این مشارکت حس مسوولیت پذیری را در آن ها تقویت می کند .
وی با بیان این که ملت ایران فردا در روز انتخابات ،اقتدار و همبستگی ملی به نمایش می گذارند، تاکید کرد: مشارکت همه مردم در انتخابات یاس و نا امیدی دشمنان خارجی و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.
وی یادآور شد : مشارکت حداکثری موجب می شود تا رئیس جمهور آینده ایران، با پشتوانه قوی مردمی و با اقتدار کامل دولت را بر عهده بگیرد و به دنبال حل مشکلات مردم و مطالبات و خواسته های آن ها با تمام توان باشد.
رضوی نسبت اضافه کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات باعث تدام نظام جمهوری اسلامی ایران و نقش بر آب کردن توطئه دشمنان می شود و هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم باید با حضور حداکثری خود اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشانند.
امام جمعه بسطام با بیان این که مردم باید از دادن رای باطله و سفید پرهیز کنند، افزود: دادن رای سفید و باطله کم لطفی به وطن است و مردم باید به افرادی که تایید صلاحیت شده اند اعتماد کنند و فرد اصلح را برگزینند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7341/6026 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.