به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد میرمهدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید با قصد قربت تبلیغات خود را انجام دهند و در این مسیر که سرنوشت ملت به آن گره خورده است، باید منویات مقام معظم رهبری و استکبار ستیزی را سرلوحه امور خود قرار دهند.
وی ادامه داد: اخلاق و منش اسلامی و انسانی حکم می کند که نامزدهای انتخاباتی از فرصت تبلیغات تنها در راستای معرفی و برنامه های خود گام بردارند و از تخریب نامزدهای دیگر خودداری کنند.
رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک شایعه پراکنی، دروغ پردازی و ارائه وعده های دروغین از سوی نامزدهای انتخاباتی را ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: دستگاه های نظارتی باید با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند.
وی با بیان اینکه اگر کسی قصد خدمت به مردم را دارد؛ باید کمال اخلاق را در انتخابات رعایت کند، بیان کرد: خدمات دولتمردان به نظام جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد و اکنون که رسانه های خارجی فضای تبلیغاتی انتخاباتی کشور را لحظه به لحظه رصد می کنند، عملکرد مثبت دولت زیر سوال برده شود.
حجت الاسلام میرمهدی بیان کرد: فضای تبلیغات انتخاباتی هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به شکلی مدیریت شود که فردای انتخابت رقابت به رفاقت و دوستی تبدیل شود.
وی اضافه کرد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی نیز باید ضمن حضور پر شور و گسترده در انتخابات نسبت به انتخاب اصلح ترین فرد هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراها اقدام کنند.
تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.