فرامرز اکبری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به چقدر حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گسترده باشد، به همان میزان نیز باعث افزایش اقتدار و قدرت ایران اسلامی در داخل و عرصه بین المللی می شود.
وی بیان کرد: هر قدر حضور مردم در عرصه انتخابات بیشتر باشد، منتخب مردم نیز در عرصه خارجی با اقتدار بیشتر و با قدرت بسیار بالایی از منافع نظام اسلامی دفاع می کند.
وی اظهارداشت: بدون تردید مردم در روز 29 اردیبهشت، با مشارکت گسترده در پای صندوق های رای حضور می یابند و با رای بالای خود و انتخاب آگاهانه، از نظام اسلامی که خود صاحبان اصلی آن هستند، دفاع می کنند.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر فعال هستند و شور انتخاباتی بر این شهرستان حاکم شده است.
اکبری ادامه داد: با وجود برگزاری کلاس های توجیهی برای نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و نحوه صحیح تبلیغات ، شاهد تخلف هایی از سوی داوطلبان و هوادارانشان بوده ایم که این تخلفات آن ها به شعبه ویژگی رسیدگی به جرایم انتخاباتی گزارش شده و به طور حتم رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: تمامی مقدمه های برگزاری انتخاباتی قانونمند، رقابتی و سالم در شهرستان قصرشیرین فراهم است و اعضای شعبه ها، صندوق های رای، عوامل اجرایی، بازرسی و امنیتی نیز برای برگزاری روند انتخابات تعیین شده اند.
این مقام مسئول، شمار کاندیداهای شورای اسلامی شهر قصرشیرین را 39 تن شامل 36 تن مرد و سه تن زن و شمار داوطلبان در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان را 105 تن اعلام کرد.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.