حجت الاسلام سید علی حسینی درخطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی خمین افزود: حمایت از تولید داخل و چرخه اشتغال با محور کار و سرمایه ایرانی، تحقق اصل اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهارکرد: ایران اسلامی جزء امن ترین و با ثبات ترین کشورهای منطقه است و این امر به برکت حفاظت مدیران دلسوز میسر شده است که نظارت بر اقتصاد و جلوگیری از قاچاق کالا نیز باید با قدرت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.
امام جمعه خمین افزود: دولت با حمایت از تولید کنندگان داخلی، انگیزه و رغبت آنان را برای تولید و اشتغال دو چندان می کند.
وی گفت: مصرف کنندگان نیز باید کالای داخلی را خریداری کنند چرا که تولیدات داخلی چرخه اقتصاد کشور را تثبیت می کند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه نهادینه شود تا افزایش اشتغال و پویایی اقتصاد به منصه ظهور برسد.
امام جمعه خمین در بخش دیگر سخنان خود به سالروز فناوری صلح آمیز هسته ای نیز اشاره کرد و افزود: دستیابی دانشمندان و جوانان این مرز و بوم به این دانش موفقیتی بزرگ اما برای دشمن بسیار ملال آور بود.
حجت الاسلام حسینی افزود: دشمنان به اذعان خودشان می خواستند با اقدامات تروریستی جلوی پیشرفت و تلاش دانشمندان ایرانی را بگیرند.
وی در بخش دیگر سخنرانی خود به 21 فروردین و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 حضرت امام (ره) اشاره کرد و از نقش موثر بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی در حمایت از قشر محروم و مستضعف جامعه نام برد.
وی بیان کرد: ساخت مسکن برای محرومان کاری ارزشی است و مسکن مهر خوب مدیریت نشد و متقاضیان بسیاری با سرمایه گذاری در تعاونی های مسکن مهر هنوز خانه دار نشدند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قراردارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.