حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمار جمعه ساوه افزود: استکبار جهانی روی این رویداد بزرگ سیاسی حساب بازد کرده، اما مردم با آگاهی و بصیرت بیش از پیش، اجازه فتنه گری را به احدی نخواهند داد.
وی با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است، اظهار کرد: مجریان انتخاباتی به مر قانون عمل کنند تا رضایت مردم جلب و زمینه حضور پرشور آنان فراهم شود.
وی ادامه داد: برخی فعالیت تبلیغاتی زودهنگام را آغاز کرده اند و باید توجه داشت دشمن امروز قصد دارد با استفاده از فضای مجازی فتنه گری کند.
امام جمعه ساوه تاکید کرد: در احراز شرایط نامزدها التزام به ولایت فقیه و رجل سیاسی بودن، شرط است و نباید تسلیم جوسازی ها شد.
حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به برکات ماه رجب و اشاره به برخی ویژگی های امام علی (ع) افزود: این امام همام مصداق برجسته بسیجی جان برکف فدایی پیامبر است.
وی تصریح کرد: باید به ولایت حضرت علی (ع) تمسک کنیم و این زمانی ثابت می شود که زندگی خود را مطابق سیره این امام بزرگوار تنظیم کنیم.
خطیب جمعه ساوه به برخی ویژگی های سیره حکومتی حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: نفی اشرافی گری، عدالت طلبی، شایسته سالاری، نظارت بر کارگزاران و برخورد با متخلفان از مهمترین این ویژگی ها است.
حجت الاسلام حسینی گفت: بازگشت به سیره حضرت علی( ع) در تمامی حوزه ها دوای دردهای جامعه است.
وی همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب و ضرورت تجلیل از مدافعان حرم گفت: برخی افراد در انگیزه مقدس مدافعان خدشه وارد می کنند.
وی بیان کرد: هیچ انسان عاقلی جان خود را به خاطر مقادیری پول نمی دهد و شهدا بهترین و پاکترین افراد هستند.
امام جمعه ساوه با اشاره به شعار سال جدید ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات، اقتصاد مقاومتی است و امروز دنیا به این مهم اذعان دارد.
وی اضافه کرد: باید به تولید ملی توجه شود تا اشتغال و سرمایه گذاری در کشور رونق یابد.
حجت الاسلام حسینی راه نجات کشور را تبعیت از مقام ولایت دانست و اضافه کرد: عربستانی ها ناچار شدند راجع به حج به برخی خواسته های جمهوری اسلامی تن دهند.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.