به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان درمسجد موسی بن جعفر (ع) افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها و به مناسبت های مختلف توطئه های آمریکا را گوشزد کرده و فرمودند توطئه آمریکا توهم نیست بلکه یک واقعیت است.
وی گفت: بعد از روی کارآمدن دولت ترامپ، کنگره آمریکا اسکات را که ایران شناسی قوی است انتخاب کرد تا نقشه جدیدی برای ایران طراحی کند.
خطیب جمعه اردستان خاطر نشان کرد: نقشه هفت بندی شامل تقویت شبکه صدای آمریکا، راه اندازی جنگ اطلاعاتی، ترغیب رژیم سعودی برای ضربه زدن به ایران، به راه انداختن جنگ نرم توسط سازمان سیا، فشار حقوق بشری، ایجاد فتنه های مذهبی و ایران هراسی در منطقه از جمله توطئه های آمریکاست.
دهشیری به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: این نهاد در خدمت محرومان بوده است و برخی کشورها از آن الگوبرداری کرده اند اما برخی افراد تبلیغات به راه انداخته که پول ایران را به دیگر کشورها می برند و این امر صحیح نیست.
امام جمعه اردستان به 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اشاره و افزود: رهبر فرزانه انقلاب با همه مشغله ای که دارند در مراسم درختکاری شرکت کرده و نهال غرس می کنند که نشان از اهمیت مساله دارد.
وی افزود: مسئولان تلاش کنند تبهکارانی که اقدام به قطع درختان جنگل های دست کاش در منطقه می کنند را دستگیر و با متخلفان برخورد قاطع کنند.
دهشیری افزود: هنوز قصه پرغصه ریز گردها در خوزستان فراموش نشده اگر ما از درختان حفاظت نکنیم گرفتار ریزگردها خواهیم شد.
خطیب جمعه اردستان سالروز تاسیس کانون های مساجد را مطرح و خاطر نشان کرد: بالغ بر37 کانون مسجد در شهر و روستا داریم که باید مورد استفاده قشرهای مختلف قرار گرفته و در تقویت آن ها تلاش شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.