به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛ این مسابقات با حضور 259 ورزشکار از 28 استان کشور برگزار از روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد که در نهایت در نهایت در وزن 50 کیلوگرم سارا بهمنیار از گیلان، عطیه غلامی از مازندران به ترتیب عنوان های اول و دوم را به دست آوردند و فاطمه قاسمی از تهران و اسما هاشمی از کرمان نیز به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن 55 کیلوگرم نیز آویشن باقری از گیلان اول، فاطمه عباسی از مازندران دوم و فاطمه زهرا خلیلی و سیده فاطمه تقوی هر دو از مازندران نیز سوم شدند.
در وزن 61 کیلوگرم، ملیکا احدی و شهرزاد لطیفی از استان مرکزی به ترتیب اول و دوم شدند و فاطمه طراز پور از فارس و مریم کریمیان از تهران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.
در وزن 68 کیلوگرم، فاطمه زیبایی از اصفهان و فرزانه جعفر پور از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و هدی صباغیان از اصفهان و الناز حرمتی از مازندران نیز به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن به اضافه 68 کیلوگرم نیز، فاطمه حقی از تهران مقام نخست را به دست آورد و معصومه محرمی از گیلان دوم شد و مهدیه هادیان و آزاده سراج هر دو از مازندران سوم شدند.
مسابقات انتخابی تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان بانوان نیز امروز (پنجشنبه) و فردا (جمعه) در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک جریان دارد.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.