جلال الدین کوکنار روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ارایه خدمت هرچه مطلوب تر به مسافران نوروزی ضمن افزایش 2 رام قطار در ایام نوروز به این مسیر، ظرفیت قطارها در مسیر اراک به مشهد مقدس نیز افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با حرکت روزانه یک رام قطار 12 واگنی با ظرفیت 450 مسافر از اراک به سمت مشهد مقدس و افزایش 2 رام قطار در مسیر اراک به جنوب کشور پیش بینی می شود بیش از 35 هزار مسافر در نوروز امسال از خدمات راه آهن این شهرستان بهره مند شوند.
مدیرکل راه آهن اراک با یادآوری افزایش نیافتن بهاء بلیت قطار در نوروز 96 گفت: شرکت های ریلی در برخی روزهای سال با کاهش تقاضا تا 30 درصد در ارایه بلیت به شهروندان تخفیف اعمال می کنند و در روزهایی که تقاضا افزایش می یابد نیز مجاز به افزایش قیمت تا سقف تعیین هستند.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه انجام شده قیمت بلیت‌ قطار در ایام نوروز 96 افزایشی نداردو همانند نوروز 95 به مسافران ارایه می شود.
مدیر کل راه آهن اراک با یادآوری آغاز پیک نوروزی از 25 اسفند ماه، گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای مسافرت با قطار در ایام نوروز و ضرورت سرویس دهی مناسب، ستاد پیک نوروزی راه آهن این شهرستان با هدف اجرای دقیق دستورالعمل و ارایه خدمت مناسب به شهروندان در این ایام فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی، فعالیت ماموران فنی و کشیک های نوروزی راه آهن اراک به صورت شبانه برای نظارت بر عملکرد قطارهای مسافری، رفع مشکلات احتمالی، نظارت بر عملکرد کارکنان و شرکت های خدماتی را از جمله اقدام های راه آهن این شهرستان برای ارایه خدمات هرچه مطلوب تر به مسافران نوروزی عنوان کرد.
مدیر کل راه آهن اراک بازسازی و نوسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی ایستگاه ها را از دیگر اقدام های راه آهن اراک در نوروز 96 عنوان کرد و گفت: هشت میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی سرویس های بهداشتی ایستگاه های راه آهن این شهرستان هزینه شده است.
حوزه راه آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول 426 کیلومتر در استان های قم، مرکزی و لرستان است که 20 ایستگاه را تحت پوشش دارد.
1955/6013/خبرنگار: مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.