به گزارش ایرنا، حمیدرضا سپهری راد روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ایجاد رشته مدیریت سازمان مردم نهاد در دانشگاه علمی کاربردی یا دانشگاه آزاد و اجرای برنامه پیشگیری از آسیب ها به شکل اجتماع محور در سکونت های غیر رسمی را از برنامه های این نهاد غیر دولتی در سال آینده عنوان کرد.
وی افزود: استفاده از ظرفیت قشر دانشجو و عامه مردم در این نهاد، ایجاد ارتباط دو سویه با اصحاب رسانه، تشکیل مدیریت روابط عمومی در خانه سازمان های مردم نهاد در راستای شفافیت امور، آگاه سازی بیشتر در فضای مجازی، اعتماد سازی برای جلب مشارکت افراد و تقویت سرمایه های اجتماعی از دیگر برنامه های این تشکل غیر دولتی در سال آتی است.
سپهری راد با تاکید بر اهمیت NGO های فرهنگی ادامه داد: الگو گیری از سمن های موفق کشوری و بازدید اعضای خانه از این سمن ها در راستای انتقال و دریافت تجربه های موفق خانه سازمان های مردم نهاد نیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در راستای تحقق اهداف تشکل های غیر دولتی است.
وی در ادامه با اشاره با این امر که خانه مردم نهاد هویت خود را از سمن ها کسب می کند،افزود: تلاش می شود با فعالیت یک پارچه این سازمان در راستای کاهش مشکلات جامعه اقدامات کاربردی صورت گیرد زیرا شناسایی جایگاه، خود راه حلی مهم برای حل چالش های موجود است.
380 تشکل فعال در سارسر استان مرکزی در همه حوزه های جاری اعم از اجتماعی، فرهنگی و غیره فعالیت می کنند.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.