500 هزار ماسک، دو هزار عدد پوشش حفاظت بهداشتی( گان) و یک‌ هزار جفت دستکش نیز در آموزشگاه ‌های آزاد فنی و حرفه ‌ای استان مرکزی تولید شده است.

 معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای استان مرکزی با بیان اینکه 500 هزار ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان مرکزی تولید شده است، گفت: بخشی از  ماسک ‌های تولیدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، خانه سالمندان و بهزیستی قرار گرفته و شمار دیگری بین مردم توزیع شده است.

حمیدرضا رستمی با اشاره به تولید 500 هزار ماسک در آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان مرکزی، گفت: 2 هزار عدد پوشش حفاظت بهداشتی( گان) و یک‌ هزار جفت دستکش نیز در آموزشگاه ‌های آزاد فنی و حرفه ‌ای استان مرکزی تولید شده است.

معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای استان مرکزی افزود: این اقلام بهداشتی با همکاری 70 نفر از مهارت ‌آموزان در شهرهای اراک، خمین، ساوه، دلیجان، شازند، فرمهین و نراق تولید شده است.

وی گفت: بخشی از  ماسک ‌های تولیدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، خانه سالمندان و بهزیستی قرار گرفته و شمار دیگری بین مردم توزیع شده است.

رستمی گفت: سه مرکز فنی و حرفه ‌ای استان مرکزی در اختیار بسیج سازندگی قرار داده شده تا در تولید ماسک مشارکت داشته باشند. همچنین 10 نفر از نیروهای ماهر فنی و حرفه ‌ای استان با دانشکده اطهر که از سوی افراد خیر راه‌اندازی شده برای  تولید ماسک و گان ویژه کادر درمانی بیمارستانی همکاری داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1430771
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.