«اعظم علی‌مددی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازگشایی مهدهای کودک بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در بهزیستی کشور صورت گرفته است و این مهم به معنای پذیرش کودکان برای نگهداری و آموزش نیست و مسئولان این بخش از این فرصت برای انجام امور اداری و ثبت نام سال تحصیلی جدید بهره می‌برند.
وی اظهار داشت: امور ثبت‌نام باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و ایجاد تمهیدات بهداشتی صورت بگیرد و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: بگشایش مهدهای کودک برای ارایه آموزش‌های مجازی ثبت نام سال تحصیلی جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی این اماکن با حضور حداکثر دو سوم نیروها در صورت نیاز پیش‌بینی شده است.
علی‌مددی  افزود: تهویه هوای اتاق و نوبت‌دهی بدون ایجاد ازدحام در فضای بسته، استفاده همه کارکنان از ماسک و  دستکش و نحوه درست استفاده از مواد ضدعفونی به مهدکودک‌ها ابلاغ شده است.
وی اظهار  داشت: بازگشایی مهدهای کودک برای پذیرش و ارایه خدمات به خانواده ها مشروط به مصوبه و اعلام ستاد کشوری مبارزه با کرونا است.

بیش از ۶۵۰ هزار نفر در کلانشهر اراک زندگی می کنند و حدود ۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

هشت هزار و ۷۷ کودک زیر ۶ سال در ۱۲۵ مهد کودک زیر نظر ۳۵۰ مربی استان مرکزی نگهداری می‌شوند که ۵۳ واحد آن مهد روستایی با ۲ هزار و ۵۰۰ کودک است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.