به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز چهارشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان مرکزی اظهار کرد: فلسفه تشکیل این کمیته دور کردن افراد از مواد مخدر و آگاهی بخشی نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر است.

وی افزود: متأسفانه شایعاتی مبنی بر ابتلا نشدن افراد معتاد به ویروس کرونا مطرح شده که زحمات افراد را در این حوزه زیر سوال می‌برد و باید برای از میان بردن این ذهنیت غیرعلمی تلاش کرد و به منظور آگاهی بخشی افراد تهیه کلیپ‌هایی از افراد مبتلا و همچنین کلیپ‌های آموزشی می‌تواند در این حوزه مؤثر واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه به سبب شیوع کرونا بسیاری از مشاغل متحمل آسیب شدند و به تعطیلی آن‌ها انجامیده است، گفت: در این شرایط علاوه بر رفع مشکلات این قشر باید برای اشتغال بهبودیافتگان از مواد مخدر نیز چاره اندیشی کرد.

به گفته اکرمی رویکرد اصلی برنامه‌های امسال و شیوه‌های مبارزه با مواد مخدر باید مطابق شرایط امروز باشد و تمامی سرفصل‌ها با رویکردی جدید همراه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان احتمال درگیر بودن با ویروس کرونا در پاییز وجود دارد، بنابراین برنامه‌های امسال باید متناسب با شرایط موجود تهیه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1426453
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.