به گزارش روز شنبه معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: مامورین مبارزه با مواد مخدر استان در یکی از عملیات ها موفق به شناسایی محموله ۱۷۰ کیلوگرمی مواد مخدر شدند.

وی بیان داشت: سه سوداگر مرگ، تلاش داشتند تا از مسیر جاده توسکستان (مسیر گرگان - شاهرود) با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس این محموله را از یکی از استان‌های مرکزی وارد گلستان کنند.

وی اظهار داشت: سوداگران مرگ پس از دیدن ماموران فرار کردند که در یک عملیات هدفمند تعقیب و گریز، خودروی آنان زمین‌گیر شد و متهمان به همراه مواد جاسازی شده به دام افتادند.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی مواد مخدر در جاده توسکستان خبر داد و گفت: متهمان که سعی داشتند از استان یزد این مواد را وارد گلستان کنند پس از دیدن ماموران فرار کردند که در یک عملیات پلیسی تعقیب و گریز هدفمند، خودرو توقیف و هر ۲ متهم دستگیر و مواد مخدر حمل شده از آنان کشف گردید.

سردار قاسمی همچنین از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس خبر داد و گفت: سه توزیع کننده این مواد مخدر در گنبدکاووس شهرستان، پس از دریافت گزارشات مردمی، شناسایی و دستگیر شدند.

وی از دستگیری ۱۵ معتاد متجاهر در ۲۴ ساعت گذشته در سه پاتوق گنبدکاووس خبر داد و گفت: همچنین چهار سارق سابقه‌دار در این شهرستان با ۱۳ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.