به گزارش ایرنا سرهنگ سید محمد موسوی روز دوشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان افزود: در هماهنگی های انجام شده به منظور جلوگیری از وقوع سرقت های خرد توسط این معتادان همگی به کمپ ترک اعتیاد اعزام شدند.
وی بیان کرد: 60 درصد از معتادان دستگیر شده غیر بومی بودند.
موسوی مهم ترین هدف اجرای این گونه طرح ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت مندی مردم دانست و افزود: در صورتی که معتادان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی نشوند، این امر می تواند افزایش ضریب سرقت را در پی داشته باشد.
وی اظهار داشت: 15کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در مناطق مختلف این شهرستان کشف شد.
فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: پاتوق های مصرف مواد مخدر در این شهرستان باید شناسایی و افراد تحت کنترل و آموزش قرار بگیرند.
علی خوان پایه نقش دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر را آموزش مهارت زندگی دانست و گفت: دستگاه های اجرایی باید بخش عمده آموزش های خود را به موضوع مهارت های زندگی اختصاص دهند.
وی ابراز کرد: هدف اصلی در پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر بالا بردن آگاهی مردم است.
خوان پایه تصریح کرد: با توجه به اینکه یک سوم جمعیت شهر دوگنبدان را شرکت نفت تشکیل می دهد می طلبد متولیان امر همکاری های لازم را در زمینه پیشگیری از مواد مخدر انجام دهند.
بیش از 641 کیلو گرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، سال گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.
380 خرده فروش، نگهدارنده و توزیع کننده مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گچساران شدند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.