مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس از اواخر سال گذشته متوقف شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس هیچگونه پذیرش جدید در مرکز ماده ۱۶ همدان از اسفندماه سال ۹۸ به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و تضمین سلامت افرادی که برای ترک به این مرکز معرفی می شوند نداشتیم.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: به دنبال تماس استاندار همدان با اسکندرمومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران و پیگیری های مستمر این طرح دوباره از سر گرفته شدن و جمع آوری معتادان متجاهر به استان ها ابلاغ شد.

آزادبخت بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال بروز ویروس کرونا در هر اجتماعی وجود دارد بنابراین تمامی پروتکل های بهداشتی در طرح شناسایی، جمع‌آوری، غربالگری و نگهداری معتادان متجاهر رعایت می شود.

وی بیان کرد: برخورد با معتادان متجاهر یکی از دغدغه های مردم و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان است و با هماهنگی و همفکری و تلاش عوامل انتظامی اجازه حضور و جولان معتادان متجاهر در انظار عمومی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان داده نمی شود.

پنج و نیم تن موادمخدر سال گذشته در همدان کشف شد همچنین در این مدت با اجرای یک هزار و ۴۰۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده، چهار هزار و ۴۶۲ قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر و ۶ هزار و ۸۰۰ معتاد در این استان جمع آوری شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.