حجت الاسلام «عبدالله واحدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این بسته‌های حمایتی شامل اقلام اساسی از قبیل برنج، گوشت، مرغ و روغن است که از محل کمک‌های خیران و موقوفات مرتبط تهیه و با عنوان کمک مومنانه بین نیازمندان استان مرکزی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: نیازمندان از سوی مراکز آستان مقدس امامزادگان(ع) هیات‌امنا و ائمه جماعات مساجد و بسیج محلات شناسایی شدند و کمک‌های مومنانه با رعایت کرامات انسانی به آنها اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر کمک‌های مومنانه بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و معنوی با عنوان ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان از سوی این اداره کل در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام واحدی بیان کرد: برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص استان(بدون حضور مردم) و همراه با پخش زنده تلویزیونی از شبکه آفتاب، اجرای برنامه‌های لیالی قدر بدون حضور مردم و با پخش زنده تلویزیونی و پخش ادعیه و زیارات از  مساجد از جمله مهمترین برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه حضرت خدیجه(مادر امت)، راه‌اندازی کاروان نسیم کرامت در سالروز ولادت امام حسن(ع) و توزیع بسته‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

بیش از پنج هزار موقوفه در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.