حجت‌السلام «عبدالله واحدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و کسادی بازار کسبه، نشستی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار و مقرر شد در راستای همکاری با این قشر از جامعه، اجاره‌بهاری رقبات تجاری عرصه و عیان ۲ ماه با تاخیر دریافت شود.

وی ادامه داد: تمامی افرادی که در رقبات تجاری عرصه و عیان اداره کل موقوفات استان مرکزی فعالیت می‌کنند، اجاره بهاری اسفندماه جاری و فروردین ماه سال آینده را اردیبهشت ماه پرداخت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از رقبات تجاری استان در اراک به ثبت رسیده، کسبه می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و این شهرستان نسبت به تغییر تاریخ چک‌های خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام واحدی در خصوص برنامه دست‌های مهربانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در سال جاری نیز گفت: یک‌هزار و ۸۵۰ بسته حمایتی با همین عنوان همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید با توجه به محدودیت های ایجاد شده و درگیری با کرونا ویروس در مناطق محروم این استان توزیع شد.

وی، مجموع اعتبار بسته‌های حمایتی را چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بسته‌های حمایتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی شامل ۱۸ قلم کالای اساسی از قبیل برنج، گوشت، مرغ، تخم مرغ، روغن، حبوبات و اقلام بهداشتی از قبیل الکل، ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

بیش از پنج هزار و ۵۰۰ موقوفه در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است که از این تعداد ۲ هزار موقوفه تجاری و اقتصادی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.