به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی امداد استان مرکزی، «عدالت بهرامی» افزود: ارزش ریالی هر سبد غذایی مددجویان سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال بوده و ارزاق اصلی در این بسته شامل برنج، ماکارونی، روغن، چای و پنیر است.

وی اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه برای حمایت نیازمندان و فقرا براساس فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفت و کمیته امداد استان مرکزی نیز «رزمایش ملی بخشش ایرانیان» را برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۹ آشپزخانه برای طبخ اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح همسفره  با عنوان « اطعام مهدوی»  و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت کامل اصول بهداشتی راه‌اندازی می‌شود.

بهرامی افزود:  چهار باب از این  آشپزخانه‌ها در شهرستان اراک،  ساوه و خمین هرکدام دو آشپزخانه و محلات یک آشپزخانه  فعال دارد و در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها به‌منظور حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس کرونا استفاده می‌شود.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مساعدت نقدی برای مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به‌صورت بلاعوض و ۴۹ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و استمهال تسهیلات مددجویان از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در این رزمایش است.

بهرامی افزود: کمک به آزادی ۱۹۰ نفر از زندانیان نیازمند با جرایم غیر عمد، جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین و جمع آوری زکات فطریه مردم در روز عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

وی اظهار داشت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری#۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.