«فریدون سرلک» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه هزار و ۲۴۴ فقره تسهیلات بانکی به مددجویان زیرپوشش با هدف رفع مشکلات و خودکفایی آنان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: ۱۹۳ فقره از این پرداخت‌ها شامل با  ۳۷ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال منابع مالی به‌منظور اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان، یک‌هزار و ۸۱۰ فقره تسهیلات کارگشا با منابع مالی  ۷۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، ۱۰۱ فقره تسهیلات ودیعه مسکن با بنیه مالیر ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال  است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موجب حفظ کرامت انسانی، تقویت روحیه اعتماد به نفس و احیا و ترویج سنت خداپسندانه قرض‌الحسنه در  جامعه می‌شود و به رفع محرومیت از خانواده‌های مستضعف، اجرای عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه کمک می‌کند.

سرلک افزود:  ۷۲۱ فقره تسهیلات خرید و تعمیرات مسکن با منابع مالی  ۳۴ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال و ۴۱۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان با بنیه مالی  بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال نیز امسال پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه قبل رشد قابل توجهی داشته‌ است.
وی در ادامه اظهار داشت: سه هزار و ۱۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال به خانوارهای زیرپوشش بانک مهر ایران پرداخت شده‌ است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.