به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمدرضا چگینی» افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از انتقال مقادیری ماده مخدر هروئین توسط یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر به شهر اراک مطلع شدند.
وی بیان کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، این فرد شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت و زمانی که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر به شهر اراک بود، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهم دستگیر شده با تکمیل تحقیقات به مقام قضایی معرفی شد.

دستگیری مامورنمای قلابی ادارات دولتی در اراک
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که تحت عنوان مامور ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان اراکی کرده بود، در عملیات ماموران این پلیس شناسایی و دستگیر شد. 
سرهنگ « کامیار چهری» افزود: در روزهای گذشته تنی چند از شهروندان مسن و کم سواد اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام داشتند که فردی تحت عنوان مامور اداره بهداشت و کمیته امداد خمینی(ره) به بهانه کمک به نیازمندان با دریافت کارت بانکی و نیز وجه نقد از آنها کلاهبرداری کرده است.
وی بیان کرد: بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که فرد مورد نظر بیشتر طعمه‌های کلاهبرداری خود را از بین افراد مسن و کم سواد انتخاب می کند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اتمام تحقیقات فنی،سرانجام متهم مورد نظر شناسایی و در عملیاتی در هنگام کلاهبرداری از یکی از شهروندان اراکی دستگیر شد.
سرهنگ چهری گفت: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارایه اسناد و مدارک، متهم به کلاهبرداری از شهروندان اراکی تحت عنوان مامور ادارات دولتی اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با شناسایی افراد مسن و کم سواد و سو استفاده از حس انسان دوستی و جلب اعتماد این قشر، در یک فرصت مناسب با مراجعه به افراد مورد نظر و گرفتن وجه نقد و یا کارت بانکی و واریز موجودی داخل آن به حساب خود، از آنها کلاهبرداری می کرد.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با توجه به احتمال دیگر کلاهبرداری‌ها توسط این فرد با شهروندانی که با این روش از آنان کلاهبرداری شده می‌توانند برای طرح شکایت و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
سرهنگ چهری اظهار داشت: شهروندان مراقب افراد ناشناس باشند و به هیچ عنوان به افرادناشناس اعتماد نکنند.

 ۱۷ هزار و ۳۶۶ عدد قرص و داروی قاچاق در شازند کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۱۷ هزار و ۳۶۶ عدد قرص و داروی قاچاق به ارزش ۹۰ میلیون ریال در بازرسی از یک واحد صنفی این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت یک واحد صنفی در تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع شدند
وی بیان کرد: در این رابطه واحد صنفی مورد نظر مهر و موم و متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: بازدید از صنوف به صورت مستمر و با جدیت دنبال می‌شود.

یک رمال در فضای مجازی در اراک دستگیر شد

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با شگرد رمالی و دعانویسی و به دست آوردن تصاویر خصوصی از یک شهروند اراکی، قصد اخاذی داشت، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد. 
سرهنگ «احسان آنقی» افزود: در پی شکایت زنی مبنی بر هتک حیثیت و اخاذی مرد فالگیر از او از طریق فضای مجازی پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات نخست مشخص شد شاکی چندی پیش تبلیغی از یک فالگیر و دعا نویس در یکی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده و با توجه به مشکلات خانوادگی که برایش ایجاد شده بود، برای درمان و رفع مشکلات، از طریق فضای مجازی با فرد فالگیر ارتباط برقرار کرده و با توجه به درخواست وی، تصاویری خصوصی نیز برای او ارسال می‌کند.
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بعد از مدتی این فرد شروع به اخاذی و تهدید فرد شاکی می‌کند.
سرهنگ آنقی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی کارشناسان این پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد و در تکمیل تحقیقات این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای برخورد قانونی به مقام معرفی شد.
وی، از شهروندان خواست در صورت برخورد با چنین مواردی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسhttps:‎//www.cyberpolice.ir، بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

سه واحد صنفی متخلف در شازند مهر و موم شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: سه واحد صنفی متخلف در این شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تشدید نظارت‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا  مهر و موم شد.
سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: طرح‌های بازدید از صنوف به صورت مستمر در شهرستان شازند ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد فعالیت برخلاف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.