به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب در احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی، گشت مشترک تلفیقی پلیس امنیت اقتصادی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی، صمت و غذا و دارو تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه گشت‌ها به‌صورت روزانه و صبح و بعدازظهر در سطح استان فعالیت دارند، افزود: با کار اطلاعاتی طی ۱۴ روز گذشته ۴۶ هزار و ۴۶۱ هزار لیتر الکل صنعتی و غیرمجاز احتکار شده در سطح استان کشف و ضبط شد و در این راستا هم ۱۷ نفر دستگیر شدند.

سردار عباس زاده ادامه داد: تعداد ۱۳ هزار و ۹۰۹ دستکش، ۱۰ هزار و ۵۸۰ ماسک و ۲۶ هزار و ۴۸۵ لیتر محلول‌های ضدعفونی احتکار شده کشف و در این رابطه نیز ۲۱ نفر پس از دستگیری، به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه پلیس فتا در ۱۴ روز گذشته در قالب طرح «مبارزه با قاچاق دارو و اقلام بهداشتی» اقدام به مسدودسازی ۲۹۳ مورد سایت و صفحه شبکه‌های اجتماعی کرده و برای درصد بالایی از آنها پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: در این راستا نیز ۳۹ نفر انتشار دهنده شایعات را در خصوص ویروس کرونا شناسایی کرده و اقدامات قانونی نیز به عمل آمده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس با احتکار کنندگان، از شهروندان خواست، ضمن هوشیاری، هرگونه اقدام افراد فرصت‌طلب را مبنی بر احتکار از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.