به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علی‌ کریمی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تازگی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در آن کودکی حدود سه ساله مشغول استعمال مواد مخدر بود، با واکنش های منفی شهروندان مواجه شد.
وی افزود: جریحه دار شدن احساسات شهروندان و تقاضای آن ها مبنی بر شناسایی و عوامل این کار، پلیس فتا را برآن داشت تا هرچه سریعتر نسبت به این کار اقدام کند.
سرهنگ کریمی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیق فراوان و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی پدر کودک خردسال شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: این فرد در بازجویی های انجام شده هدف از وادار کردن کودک خردسالش به استعمال مواد مخدر و پخش آن در فضای مجازی را تفریح و سرگرمی عنوان کرد.
وی همچنین از معرفی این فرد به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ کریمی تاکید کرد: انتشار هرگونه فیلم و عکس در فضای مجازی که منجر به جریحه دار شدن احساسات عمومی شود، جرم بوده و پلیس فتا نسبت به موضوع ورود پیدا خواهد کرد.
رئیس پلیس فتا ، با ابراز تاسف از اینکه شبکه‌های اجتماعی برای برخی ها به محلی برای انتشار تصاویر و فیلم های کارهای خلاف قانون تبدیل شده است، گفت: این افراد برای دیده شدن دست به هر کار زننده‌ای می‌زنند که نتیجه آن جریحه دار شدن احساسات شهروندان است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.