سرهنگ پاسدار محمد مهجوری روز سه شنبه در آیین رزمایش کمک مومنانه شازند افزود: این میزان ماسک توسط ۳۵ گروه جهادی و ۵۰ جهادگر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی در این شهرستان تولید و توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع ۲ هزار دستکش یکبار مصرف به صورت روزانه در بین نیازمندان شهرستان شازند، راه اندازی ۱۲ کارگاه تولید ماسک، تهیه و توزیع ۱۵۳ هزار بروشور اطلاع رسانی، ضدعفونی مستمر بیش از ۳۰ روستا و به کارگیری بیش از ۱۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از جمله اقدامات سپاه ناحیه شازند در مبارزه با کرونا است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند خاطرنشان کرد: از ابتدای ویروس کرونا تا نیمه شعبان بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده‌است.

سرهنگ مهجوری، اجرای رزمایش مومنانه را از برنامه های اولویت دار سپاه ناحیه شهرستان شازند عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست این رزمایش سه هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه، بسیج و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و خیران در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 شهرستان شازند از توابع استان مرکزی در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.