«احمد جوانمرد» روز شنبه به ایرنا، گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کانون بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی برگزار می شود.  
وی افزود: تهیه فیلم از حافظان و خادمان سلامت و گفت و گو با آنها،  ثبت و ضبط خدمات و تلاش های پزشکان، پرستاران، پرسنل بیمارستانها و همچنین همسران و خانواده های آنان در قالب عکس و فیلم، ایثار و همدلی مردم در جبهه مقابله با ویروس کرونا، خودباوری ملی و کرونا، نقش بسیج در جبهه مبارزه با کرونا و دفاع از سلامت هموطنان محورهای این جشنواره را تشکیل می دهند.
جوانمرد ادامه داد: علاقمندان می توانند تا پایان ساعت اداری روز ۳۱ اردیبهشت آثار خود را به نشانی الکترونیکی zarandieh.ershad@gmail.com و یا از طریق شبکه های پیام رسان اجتماعی به شماره تلفن ۰۹۱۰۷۵۷۱۶۰۰ ارسال نمایند.

وی اظهار داشت: فیلم و عکس های تهیه شده باید با تلفن همراه تهیه شوند.

جوانمرد گفت: به سه اثر برتر در هر یک از بخش های عکس و فیلم به ترتیب مبالغ پنج، سه و ۲ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.

تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره شعر انتظار


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی تا ۲۰ اردیبهشت خبر داد.

جوانمرد گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار بود بیست و هفتم فروردین در شهرستان زرندیه برگزار شود به بعد از رفع کامل بیماری کرونا موکول شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت:‌ محورهای این جشنواره شامل انتظار فرج و تاثیر آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی و آمادگی جهانی برای انقلاب حضرت مهدی (عج)، ولایت فقیه، نیابت از ولایت امام عصر(عج)، استکبارستیزی و عدالت گستری قیام حضرت مهدی(عج)، تفاوت انتطار عامیانه و انتظار عالمانه و نیمه شعبان روز جهانی مستضعفان است.

۱۲ دوره قبلی این جشنواره نیز به میزبانی شهرستان زرندیه و با حضور شاعران و ادیبان استانی و ملی برگزار شد.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت از کانون های صنعتی و تولیدات باغی و گلخانه ای استان مرکزی محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.