«امرالله زند» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات پرداختی این بانک در زمینه‌های ازدواج، کارت خرید، طرح بهین کارت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و مشارکت‌های مدنی بوده و عملکرد این حوزه در مقایسه با مدت مشابه قبل ۶۲ درصد افزایش داشته است.

وی کل تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک سپه استان مرکزی را تا پایان اسفندماه سال گذشته  ۹ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۹۱۵ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی این بانک در استان مدت مشابه قبل آن  ۶ میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۴۶۸ هزار ریال بوده‌ است.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی از افزایش ۲۸ درصدی سپرده گذاری در بانک سپه این استان در سال گذشته خبرداد و گفت: سپرده کل این بانک با افزایش پنج میلیارد ریال پارسال  به ۲۱ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۵۴۱ هزار میلیارد ریال رسید.

زند، جمع کل مطالبات بانک سپه استان مرکزی را پارسال ۱۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مطالبات بانک سپه استان در این مدت در قیاس با بازه زمانی پیشین ۵۲ درصد کاهش یافته‌است.

وی ادامه داد: جمع کل مطالبات بانک سپه استان مرکزی در پایان سال ۹۷ حدود ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی مطالبات سر رسید گذشته بانک سپه این استان در روزهای پایانی سال ۹۸ معادل  ۷۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مطالبات در مدت مشابه سال قبل از آن ۷۵ میلیارد ریال بوده‌ است.

زند ادامه داد: مطالبات معوق بانک سپه استان مرکزی پارسال  با ۲۵ درصد کاهش به ۳۵ میلیارد ریال رسید.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی گفت: مطالبات مشکوک‌الوصول بانک سپه این استان نیز اسفند ماه پارسال  با تلاش کارکنان این بانک با ۸۰ درصد کاهش به ۳۵ میلیارد ریال رسید.

زند گفت: مطالبات مشکوک‌الوصول بانک سپه استان مرکزی در مدت مشابه قبل آن  ۱۷۸ میلیارد ریال بود.

بانک سپه با ۳۱ شعبه در استان مرکزی فعالیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.