امین ترابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و سیاست های دولت تدبیر و امید به 90 واحد تولیدی کوچک و متوسط در استان مرکزی پرداخت شد.
وی ادامه داد: ١٣ میلیارد و ١٣٠ میلیون ریال نیز در این مدت در قالب ٧١ فقره تسهیلات خود اشتغالی توسط بانک صادرات استان مرکزی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.
مدیر شعب بانک صادرات استان مرکزی بیان کرد: بانک صادرات این استان سال گذشته با پرداخت این تسهیلات به 100 درصد تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) عمل کرده است.
ترابی گفت: ٣٧ طرح اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش بهزیستی به مبلغ 6 میلیارد و ٢٥٠ میلیون ریال سال گذشته به بانک صادرات استان مرکزی معرفی و به تمامی این طرح ها تسهیلات تعلق گرفت.
وی یاد آور شد: چهار میلیارد و 428 میلیون ریال تسهیلات توسط بانک صادرات استان مرکزی در راستای حمایت از طرح های زندانیان پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک صادرات استان مرکزی گفت: بانک صادرات استان در راستای حمایت از روستائیان و نوسازی مسکن این اقشار نیز تا کنون مبلغ ٤١ میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال در قالب 224 فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: بانک صادرات استان مرکزی تاکنون سه هزار و 340 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ٣٥٢ میلیارد و ٤١٠ میلیون ریال نیز پرداخت کرده است.
بانک صادرات سه هزار شعبه در سطح کشور دارد که 41 شعبه آن در استان مرکزی به ارائه خدمات بانکی به مشتریان مشغول است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.