«عدالت بهرامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاهش و کنترل طلاق در بین زوج‌های جوان از مهمترین اهداف ارایه خدمات مشاوره به نوعروسان بوده است.

وی اظهار داشت: راهنمایی و هدایت مددجویان و امور مشاوره در شرایط نامناسب روانی و عاطفی می‌تواند به پیشگیری از طلاق و اختلافات زوج‌ها و بهبود مناسبات عاطفی درکانون خانواده کمک کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)استان مرکزی گفت: مددجویان این نهاد در سال گذشته از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مخاطرات فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیز بهره‌مند شدند.

بهرامی افزود:  ارایه مشاوره‌های تخصصی برای حرکت به سمت توانمندی و کمک به مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی مددجویان از دیگر خدمات این بخش در سال گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: هدف از خدمات مشاوره‌ای شناسایی افراد در معرض آسیب است و این مشاوره ها در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان، افزایش مهارت های زندگی، اعتماد به‌ نفس و خودباوری، ارتقای باورهای دینی و تحکیم بنیان خانواده انجام می‌شود.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.