به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جمالیان اظهار داشت: با شروع جلسات مقابله با کرونا از ششم بهمن ماه در استان مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها با همدلی دانشگاه علوم پزشکی را یاری کردند.

وی ادامه داد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تیم‌های واکنش سریع، کارشناسان بهداشت محیط و… اقدامات بسیاری در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان انجام دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به عملکرد مثبت دانشگاه در روند درمان بیماری کرونا اظهار کرد: در این حوزه ۷۲ درصد از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان با حال عمومی خوب از مراکز درمانی ترخیص شدند.

جمالیان گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان در بازرسی و نظارت‌های این حوزه تلاش بسیاری کردند.

وی با اشاره به اهمیت گام دوم مبارزه با بیماری کرونا در استان عنوان کرد: پس از پایان این بیماری سطح زندگی مردم و فرهنگ کل دنیا تغییر خواهد کرد. در فصل پاییز با اپیدمی این ویروس مواجه خواهیم شد و در حال برنامه ریزی این موضوع هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بازرسی‌های انجام شده امروز سنگ بنای فرهنگ آینده مراودات اقتصادی کشور و دنیا خواهد بود. باید اسکناس‌های پولی کنار گذاشته و بحث دولت الکترونیک نهادینه شود.

جمالیان افزود: امروز روش معاملات و مراودات اقتصادی اصناف و کسبه نیز باید تغییر پیدا کند. باید آمادگی یک جهش فرهنگی را در مراودات اجتماعی و اقتصادی داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.