به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان مرکزی در سال گذشته با کمبود آموزگار مواجه بود که با تمهیدات و اقدامات شورای آموزش و پرورش این مساله ساماندهی شد.

استاندار مرکزی افزود: در سال آموزشی جاری نیز نیاز است که نسبت به تأمین نیروی آموزگار کافی در استان برنامه ریزی و اقدام شود و هم اکنون که مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است، آموزش‌های مجازی با پوشش ۱۰۰ درصدی در استان جریان داشته باشد.

آقازاده بیان کرد: در سال آموزشی گذشته استان مرکزی به عنوان نخستین استان کشور موفق به جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی از مدارس شد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: همچنین این استان در سال ۹۸ از نظر رشد بودجه آموزش و پرورش در بخش عمرانی بیشترین افزایش را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در سال ۹۸ توفیقات خوبی داشت که بایستی در سال جدید دوچندان شود. افتتاح ۳۶ طرح مدرسه سازی و صدور ۲۲ هزار متر مربع فضای تجاری برای آموزش و پرورش استان مرکزی از اقدامات مطلوب صورت گرفته در سال گذشته بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.