«علی میرزایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با مصوبه شورای تامین و قرارگاه پدافند زیستی همه تفرجگاه‌ها تعطیل است و هرگونه حضور و اتراق در آنها ممنوع است.

وی همچنین فعالیت اصناف را غیر از واحدهای ضروری که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص شده است، ممنوع اعلام کرد و بر ضرورت تداوم بسته ماندن بازار سرپوشیده، مراکز خرید و فروشگاههای محل ازدحام مردم تاکید کرد.

میرزایی همچنین از مسدود شدن ورودی های شهرستان از سمت آوه و آزادراه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی بر کنترل تردد و ممانعت از ورود خودروهای غیربومی نظارت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تردد و ورود خودروهای با پلاک غیر از ساوه در این شهرستان ممنوع است و در صورت مشاهده، آنها را به سمت شهرهای مبدا باز می گردانیم.

فرماندار ساوه تاکید کرد: خطر شیوع موج بعدی کرونا در این شهرستان را باید جدی بگیریم و از مردم هم انتظار است که ضمن درک عمق خطر، همراهی لازم را با برنامه های مصوب قرارگاه پدافند زیستی و شورای تامین داشته باشند.

میرزایی اظهار داشت: تیم های غربالگری با حضور ارگان هایی چون هلال احمر، سپاه، علوم پزشکی و شهرداری در مبادی ورودی شهر اقدام به تب سنجی و شناسایی افراد با درجه تب بالا یا سایر علائم مشکوک به کرونا می کنند اما این فعالیت ها زمانی نتیجه لازم را به دست می دهد که تردد شهروندان و فعالیت بازار و مراکز فروش نیز کاهش یابد.

بر اساس اعلام امروز رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به ۴۰۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در کشور به طور قطعی شناسایی شد که با احتساب این موارد، مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.