به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در ساعات پایانی شب گذشته (جمعه)  گزارشی از انتقال فردی مصدوم به یکی از مراکز درمانی شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که ۲ جوان به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر می شوند که یکی از آنان فرد دیگر را با سلاح سرد مجروح میکند و فرد مصدوم که جوانی ۲۱ ساله بود، بعد از ساعتی جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس کلانتری ۱۱ این شهرستان فرد ضارب که جوانی ۲۲ ساله بود شناسایی دستگیر شد.
سرهنگ مختاری گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

حادثه رانندگی در مسیر اراک - شازند یک کشته بر جا گذاشت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار میوه در مسیر اراک – شازند، راننده خودرو جان خود را از دست داد. 
سرهنگ "ایرج کهریزی" افزود: این حادثه روز گذشته در ابتدای جاده رباط میل رخ داد که راننده این خودرو به دلیل توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گاردریل کنار جاده برخودر و واژگون شده بود.

فوت عابر پیاده در اراک 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:  بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با عابر پیاده در خیابان مشهد شهرستان اراک، فرد عابر جان خود را از دست داد. 
سرهنگ "سیدعلی حسینی" افزود: این حادثه ساعت ۲۲ شب گذشته رخ داد و بر اثر آن عابر که مردی ۵۸ ساله بود به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

زوج سارق در عملیات ضربتی پلیس اراک دستگیر شدند 
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۲ سارق به عنف در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ "امیر مختاری" افزود: چند روز قبل گزارش سرقتی از یک خانم در یکی ازخیابان‌های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی و بنا بر اظهارات فرد شاکی، زن و مرد جوانی در یکی از خیابان‌های شهر به او نزدیک شده و با تهدید چاقو، وسایل همراه او راه سرقت کرده و از محل متواری شده بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس و با توجه به اطلاعات و سرنخ‌هایی که از سارقان به دست آمد، این زوج سارق شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.