به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید «نورالدین حسینی" افزود: مدتی قبل گزارشی از سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان شازند به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که تیمی از ماموران تحقیقات تخصصی خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.
وی  ادامه داد: در روند تحقیقات پلیس، خودرو در تعمیرگاهی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان آغاز شد که با توجه به مراجعه نکردن آنان برای تحویل گرفتن خودرو، ماموران با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پلیس موفق شدند بعد از مدتی سارقان را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: در پی این عملیات ۲ نفر شامل متهم اصلی و یک هم‌دست با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در اراک 
فرمانده انتظامی استان مرکزی  نیز گفت: ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: این محموله قاچاق با اقدام اطلاعاتی از یک دستگاه کامیون به دست آمد و در این راستا ۲ نفر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

یک‌هزار ۴۱۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در استان مرکزی کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: یک هزار و ۴۱۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در سال جاری در  این استان کشف و به صاحبان آن‌ها تحویل شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: از این تعداد ۶۴۵ دستگاه خودرو و ۷۶۹ دستگاه موتورسیکلت است که بخش قابل توجهی از آن‌ها مربوط به استان‌های دیگر بوده است.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری، یک‌هزار و۶۴۷ فقره سرقت داخل خودرو و یک‌هزار و ۱۵ فقره سرقت لوازم و قطعات وسایل نقلیه در این استان کشف شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از پنج هزار سارق در عملیات‌های این فرماندهی دستگیر و از آنان بیش از ۱۱ هزار فقره انواع سرقت کشف شده است.
سرهنگ سپهوند اظهار داشت: بخش زیادی از سرقت‌های جامعه به دلیل کم‌توجهی مردم به اصول حفاظتی و ایمنی است که انتظار می‌رود این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حادثه رانندگی در مسیر اراک - قم یک کشته بر جا گذاشت
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: حادثه رانندگی روز گذشته در مسیر اراک - قم ۲ راهی آشتیان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: این حادثه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در این مسیر  رخ داد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.