به گزارش روز شنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: این افراد در ۲ حادثه رانندگی کشته شدند که نخستین حادثه رانندگی بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با کامیون اسکانیا در کیلومتر پنج محور دلیجان - اصفهان رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی راننده کامیون ایسوزو بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی از سوی راننده کامیون ایسوزو بیان‌شده است.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۱۹ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با عابر پیاده در کیلومتر۲۹ جاده اراک - توره به وقوع پیوست، عابر پیاده براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
وی اظهار داشت: بر اساس اعلام  کارشناسان عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو علت وقوع  این حادثه بوده است.
 

۸۰ بسته ماده مخدر شیشه و هروئین در اراک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک  نیز گفت: ۸۰ بسته مخدر شیشه و هروئین آماده فروش در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان از ۲ توزیع کننده مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی گیری گزارش‌های شهروندان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان اراک از فعالیت ۲ نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده، این توزیع کنندگان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها مقادیری بسته کوچک آماده فروش مخدر شیشه و هروئین کشف شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد استان مرکزی به لحاظ شاخص مرگ و میر ناشی از تصادفات، در زمره پنج استان با آمار بالای قربانیان جاده‌ای است.
کارشناسان حوزه اجتماعی و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و پلیس راه استان مرکزی معتقدند که خطای انسانی رتبه نخست در بروز سوانح جاده‌ای در این استان را دارد.
بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از حوادث رانندگی منجر به فوت این استان به دلیل خطاهای انسانی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی رخ می‌دهد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.