احمد طهرانی روز شنبه در نشست تقدیم اعتبارنامه منتخب مردم خمین در یازدهمین دوره مجلس شوری اسلامی افزود: ۳۸ هزار و ۳۹ نفر از مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات شرکت کردند.
وی حضور گسترده مردم در انتخابات را پشتوانه بسیار مهمی برای نظام اسلامی و مایه اقتدار کشور دانست واظهار داشت: هیاتهای اجرای و نظارت در خمین برای ایجاد فضای رقابتی و برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان تلاش کردند.
فرماندار خمین گفت: حضور گسترده مردم در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس و تایید انتخابات این حوزه انتخابیه توسط شورای نگهبان ،رقابت و سلامت انتخابات خمین را نشان می‌دهد.
طهرانی بیان کرد: ملت پرافتخار ایران، نظام اسلامی را دوست دارند و در کنار نارضایتی‌هایی که دارند در عرصه انتخابات بصیرت خود را به نمایش گذاشته و با مشارکت پرشور خود در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی تاکید کرد:کاندیدایی که موفق شد بیشترین آرا را کسب کند ، نماینده تمام اقشار مردم خمین در مجلس شورای اسلامی است و باید برای توسعه و پیشرفت این شهرستان تلاش کند.
فرماندار خمین افزود: نمایندگان مجلس در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی برای آبادانی این شهرستان اقدامات خوبی انجام دادهاند.
طهرانی ادامه داد: منتخب مردم خمین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌های حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری شهرستان را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کند.
وی گفت: پس از تقدیم اعتبار نامه منتخب مردم خمین، پرونده انتخابات یازدهمین  دوره از مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بسته می شود.   
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال برگزار شد و علیرضا نظری توانست به عنوان منتخب مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ۱۵ هزار و ۱۵۷ رای را در این دوره از انتخابات کسب  کند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.