به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی در جلسه ویژه جهت برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور هیأت مدیره اتاق‌های اصناف استان، رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان و اصناف و بازاریان کل استان البرز در سال جلسات ساختمان سازمان صمت البرز برگزار شد در خصوص اهمیت انتخابات و حضور در این عرصه اظهار کرد: هدف دشمن این است که مردم را مأیوس کرده تا در انتخابات شرکت نکنند، در نتیجه وقتی به سمت حضور در این عرصه حرکت کنیم یعنی مخالف نقشه‌های دشمن پیش رفته و راه درست را انتخاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه سرنوشت کشور در واقع سرنوشت هر فرد و خانواده وی را شامل می‌شود، گفت: در موقعیتی که کشورمان و خاورمیانه دارد و سالیان سال است که شاهد اعمال تحریم‌های مختلف علیه این منطقه هستیم و می‌خواهند به منابع موجود در منطقه اشراف داشته باشند و از طرفی پایگاه نظامی را در نقاط مختلف خاورمیانه ایجاد می‌کنند این موارد همگی دال بر این است که دشمنان خیلی نگران وضعیت ما نیستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه بیشترین نگرانی دشمن دسترسی به منابع خدادادی منطقه از جمله نفت، گاز، آبراه‌ها و یا منابع معدنی است، گفت: این مسائلی است که دشمن سالیان سال است مورد توجه دشمن بوده و به اهمیت حوزه خاورمیانه را به نفع خود نمی‌دانند.

شاهمرادی در بخش دیگری با اشاره به اینکه دشمن فضای رسانه‌ای را به راه انداخته که مردم بی انگیزه شده و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، گفت: با حضور خود در انتخابات دوم اسفند ماه نشان می‌دهیم که می‌دانیم نتایج این عرصه مهم و سرنوشت کشور با حضور ما و توسط خودمان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه دشمن تا زمانی که ما را به عنوان یک نیروی قوی نپذیرد همچنان در معرض آسیب هستیم، گفت: این آسیب پذیری شامل حوزه مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … می‌شود به همین دلیل باید در تمامی این هزینه‌ها قوی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه اکنون دشمن ما را به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر پذیرفته است و نباید در این مرحله سست شویم، افزود: به همین دلیل حتماً باید در انتخابات شرکت کنیم تا افرادی قوی وارد مجلس شوند تا اهداف مهم برای کشور و استان‌ها را عملیاتی کنند.

چرخ صنعت و تولید با قوت می چرخد

شاهمرادی اشاره کرد: باید تلاش کنیم تا از میان افرادی که برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم تأیید صلاحیت شده اند، افرادی توانمند و با سوابق درخشان را انتخاب کنیم.

وی در ادامه گفت: استان البرز پر از توانایی و استعداد است و بخش‌های زیادی از آن شکوفا شده است و برای تقویت بخش‌های دیگر و فعالیت آن نیاز به استفاده از نیروهای توانمند است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه علیرغم اعمال تحریم‌ها بر ایران چرخ صنعت و تولید با قوت می چرخد، عنوان کرد: در همین استان البرز امسال رشد صادرات نسبت به سال قبل داشته ایم و رقمی برابر ۴۴۱ میلیون دلار صادرات داشته ایم، در این میان تعدادی از واحدهای تولید جان دوباره گرفته اند و به تولید بازگشته اند، در کنار آن بسیاری از کالاهای وارداتی برای نیاز تولیدات داخل در ایران تولید می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.