مهناز سالاروند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش تنش روانی و اضطراب ناشی از ابتلاء ویروس کرونا در بین عموم شهروندان، در کنار مراقبت‌های بهداشتی و حفظ سلامت جسمانی، حفظ آرامش و مدیریت استرس در شرایط ایجاد شده ضروری است که در این راستا از سوی اداره کل بهزیستی استان تمهیدات لازم اندیشیده شده به طوری که شهروندان استان می‌توانند در ارتباط با کنترل و رفع استرس و نگرانی‌های ناشی از بیماری کرونا با صدای مشاور و شماره ۱۴۸۰ تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: این خط به عنوان پاسخگوی مشکلات روانشناختی شهروندان از جمله استرس و اضطراب ناشی از بیماری کرونا در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان به صورت رایگان می‌باشد.

معاون امور پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی افزود: در این راستا مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان مرکزی از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب آماده پاسخگویی به تماس هم استانی‌ها می‌باشند.

سالاروند خاطر نشان کرد: مشاوران خط ۱۴۸۰ به افراد اطلاعات پزشکی نمی‌دهند بلکه به کاهش و کنترل نگرانی و اضطراب افراد تماس گیرنده کمک می‌کنند.

معاون امور پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی تاکید کرد: مردم باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که در این شرایط باید در راستای افزایش اطلاعات فردی و کمک به مدیریت هیجانات ناشی از این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.