دکتر «محمد محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا ۱۳ پایگاه امداد و نجات به همراه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مرکزی به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش به سرمی‌برند.

وی بیان کرد: ندای امداد به شماره ۱۱۲ آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به مردم برای ارایه خدمات است و تماس با این شماره به صورت رایگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارندگی‌های سیل‌آسا تا پایان وقت روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

دکتر محمدی اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان مرکزی، میزان بارش در شهرستان‌های شازند و بخش‌هایی از شهرستان‌های خنداب، کمیجان، غرق آباد، تفرش، خمین و مناطق کوهستانی شهرستان‌های زرندیه و ساوه بین ۹۰ تا ۱۳۰ میلیمتر، در شهرستان‌های اراک و بخش‌هایی از خنداب، فراهان، آشتیان، ساوه و خمین بین ۵۰ تا ۹۰ میلیمتر، در شهرستان‌های محلات و دلیجان بخش‌هایی از خمین و آشتیان بین ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر بارندگی پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد:  در مناطق کوهستانی شمال استان بین ۳۰ تا ۵۰ سانتیمرت و در برخی از مناطق جنوب و جنوب غرب استان مرکزی بین ۱۰ تا ۳۰ سانتیمتر برف پیش‌بینی شده است.

وی گفت: انتظار است مردم از سفرهای غیرضروری در این مدت بپرهیزند و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.