مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در اربعین حسینی از گردنه اسدآباد و حادثه خیز بودن این جاده به ویژه در فصل زمستان، طرح توسعه پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد در دستور کار قرار گرفت.

بهروز کارخانه ای افزود: در این راستا ساختمان قدیمی این پایگاه به طور کامل تخریب و ساختمان جدید با زیربنای بیشتر، امکانات و تجهیزات به روز در ۲ طبقه ساخته شد. 

وی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات هلال احمر گردنه اسدآباد را می توان بزرگترین پایگاه در غرب کشور دانست که در صورت نیاز توان امداد رسانی به شمار زیادی از حادثه دیدگان و در راه ماندگان را دارد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: پایگاه امداد جاده ای خیرآباد تویسرکان نیز تکمیل شده و با حضور رییس جمعیت هلال احمر بهره برداری می‌شود. 

کارخانه ای ادامه داد: تیم های هلال احمر مستقر در پایگاه خیرآباد تویسرکان پیش از ساخت این ساختمان، در کانکس مستقر بودند.

وی افزود: یک مجتمع فرهنگی و ورزشی با هزینه کرد ۳۳ میلیون ریال با اهداف بشر دوستانه و توجه به جوانان در تویسرکان ساخته شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: عملیات اجرایی پایگاه امداد جاده ای آورزمان ملایر نیز فردا یکشنبه با حضور رییس جمعیت هلال احمر آغاز می‌شود. 

کارخانه ای بیان کرد: یک قطعه زمین به مساحت پنج هزار متر توسط یکی از خیران برای ساخت این پایگاه اهدا شده است که ۱۲۰ متر آن برای ساخت بنا استفاده می شود.

وی تاکید کرد: بخش دیگری از ابن زمین برای ساخت انبار مورد نیاز هلال احمر و کارهای اقتصادی نظیر مرکز تولید و بسته بندی محصولات استفاده می‌شود تا از درآمد حاصل از آن برای کارهای بشردوستانه بهره گرفته شود. 

هلال احمر استان همدان دارای ۱۲ پایگاه امداد جاده ای ثابت، یک پایگاه امداد هوایی، یک پایگاه امداد کوهستان و یک تیم واکنش سریع است

نیمه نخست سالجاری حدود ۵۰۰ عملیات توسط هلال احمر این استان اجرا شده است.

همدان فردا یکشنبه میزبان علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر است. 

۷۵۲۶/۲۰۸۷  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.